All Kind of Articles***Full Free***100% Copy Free*** if You Need any article, Just Click here:https://goo.gl/Akuf3l or bdseoara@gmail.com

Dec 28, 2016

Bertemu Vodi, cara sejuk baru kepada teks, panggilan, panggilan video, memberi hadiah dan lebih-semua manakala mendapat ganjaran untuk tinggal disambungkan.

Hey, anda perlu memuat turun Vodi (http://vodi.io/rf/BSY456?lang=en)! Ia adalah satu, app mesej baru yang sejuk yang memberikan keluar ganjaran. Gunakan saya kod BSY456 rujukan apabila anda mendaftar maka anda akan mendapat 100 Bayaran V-syiling. Apabila anda akan mesej saya maka anda akan juga mendapat 100 V-syiling percuma.

Ini aplikasi mesej generasi akan datang menawarkan lebih daripada hanya bercakap dan berbual! Selain daripada ciri-ciri komunikasi yang kita semua gunakan setiap hari-mesej, panggilan dan video panggilan-Vodi menawarkan perkhidmatan yang praktikal seperti menghantar segera Kad egift dalam Amerika Syarikat dan Mexico (lebih banyak negara akan datang).

Selain daripada itu di luar, Vodi benar-benar percaya kepada kuasa perkongsian dan kemurahan hati, dan memberikan pengguna-anda-sesuatu kembali hebat! Bagi setiap pembelian untuk diri sendiri atau rakan-rakan, serta setiap pembelian yang dibuat oleh rakan-rakan dalam rangkaian Vodi anda yang anda buat, anda ganjaran dengan V-syiling (Vodi syiling). Pada akhir setiap bulan, anda boleh dengan mudah rak sehingga V-syiling bersamaan dengan $ 10 USD atau lebih, dan ini kredit-yang anda peroleh untuk membuat setiap hari pembelian-boleh ditebus untuk lebih banyak produk dan perkhidmatan Vodi! Bagaimana menarik adalah bahawa?

Vodi boleh didapati di IOS dan Google Play Store sekarang, jadi memuat turun hari ini, dan jangan lupa untuk memberitahu kawan. Dan ingat, di mana sahaja di dunia anda, Vodi adalah tempat yang sesuai dan boleh dipercayai di sana dengan anda, bersedia untuk berkongsi!

Anda sudah secara semula jadi berbual dengan rakan-rakan. Tetapi dengan aplikasi chat lain, anda tidak akan menerima apa-apa lagi untuk melakukannya.
• Vodi ganjaran kepada anda dengan V-syiling ke atas pembelian produk yang anda buat dan juga orang-orang yang kawan-kawan anda pelancong.
• Anda mendapat V-syiling untuk semua kawan-kawan anda yang anda jemput, dan juga rakan-rakan yang mereka menjemput.
• Vodi menghantar anda mengejutkan bonus V-syiling, hanya kerana anda hebat!
Apabila anda rak sehingga V-syiling, anda akan mendapat ganjaran! Ia adalah semudah membeli produk atau perkhidmatan Vodi. Anda boleh mendapatkan lebih V-syiling kerana mempunyai rakan-rakan yang aktif di Vodi.
• Naik taraf daripada status Silver (yang membolehkan anda mendapatkan V-syiling daripada rakan-rakan generasi pertama anda) untuk status Gold.
• Apabila anda Gold, anda akan mendapat lebih banyak lagi termasuk:
o Double V-syiling ke atas pembelian anda
o V-syiling dari pembelian generasi kedua dan ketiga rangkaian Vodi anda

Hanya mendapatkan 10 rakan-rakan yang aktif dalam tempoh sebulan, dan anda secara automatik dinaik taraf kepada GOLD untuk bulan tersebut dan bulan seterusnya! Mudah mengekalkan status Gold anda dengan mempunyai sekurang-kurangnya 10 rakan-rakan yang aktif setiap bulan. Bagaimana mudah adalah bahawa?

1000 V-syiling adalah bersamaan dengan $ 1 USD. Anda boleh menebus V-syiling anda untuk membeli dan menghantar kad e-Gift di Amerika Syarikat dan Mexico; membeli pelekat di Vodi Sticker Store; atau berehat prabayar mudah alih anda atau orang rakan atau ahli keluarga. V-syiling adalah hanya cara kami untuk memberikan kembali kepada anda dan berkata "terima kasih" untuk melakukan apa yang anda lakukan!


Sila Kongsi Artikel saya dan Google+ saya untuk blog saya update biasa: https://plus.google.com/108174822861349212423. Anda juga boleh Langgan youtube saluran For More Fun dan pendapatan Video Online: https://www.youtube.com/c/AlhelalChowdhuryReview

No comments:

Post a Comment